Предна В момента Следва
POST MALONE I HAD SOME HELP (REMIX)

Шоубизнес

Прозорец на късмета

Прозорец на късмета

Свали прозореца от власт с Power FM и Гика Пласт !

До 12.04 търсим най-плачевния прозорец по Южното Черноморие, за да го сменим с НОВ, при това БЕЗПЛАТНО!

 

За публикуване на снимка натисни  ТУК. 

 

 1.    Общи положения
 
1.1   Кампанията „Прозорец на късмета” се организира от Пауър Медиа ЕООД, със седалище гр.Бургас, ул.Алеко Богориди 16, ет.2, наричан за краткост РАДИО, и се провежда в партньорство с „Гика Пласт” ООД със седалище и адрес на управление гр.Бургас, к-с „Славейков” срещу бл.55, наричан за краткост ПАРТНЬОР
 
1.2   Участниците в Кампанията са длъжни да спазват условията и разпоредбите на изложените по-долу официални правила на Кампанията, наричани за краткост “ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА”.
 
1.3   Официалните Правила ще бъдат публично оповестени и ще бъдат достъпни за целия период на провеждане на Кампанията на Интернет адрес: http://www.powerfm.bg, както и във Facebook страниците на РАДИОТО и ПАРТНЬОРА.

1.4   РАДИОТО си запазва правото да допълва и/или променя Официалните Правила, като допълненията и/или промените влизат в сила след официалното им публикуване на Интернет адрес: http://www.powerfm.bg
 
2.     Условия
 
2.1   Период на кампанията – кампанията стартира на 12.03.2013г. и продължава до 16:00ч на 12.04.2013г. включително.
 
2.2   Участие в кампанията „Прозорец на късмета” могат да вземат всички физически лица с навършени 18 години. В кампанията нямат право да участват служители на Организатора и Партньора, както и лица, пряко или косвено свързани с организацията на кампнията.
 
2.3   Със участието си в кампанията всеки участник потвърждава своето съгласие неговият прозорец да бъде изцяло подменен, ако участника събере най-много гласове до изтичането на периода на кампанията, както за това неговото име и снимка да бъдат използвани с рекламна цел след приключване на кампанията.
 
2.4   РАДИОТО или ПАРТНЬОРА ще се свържат с победителя в кампанията, за да уточнят с него всички детайли по подмяната на стария прозорец – потвърждение на адрес, взимане на размери, подписване на споразумение, транспорт, изработване на детайлите и подмяна, довършителни работи.
 
3.      Условия за провеждане на кампанията
 
3.1   Кампанията „Прозорец на късмета” се провежда само и единствено онлайн на уебсайта на РАДИОТО в специално разработена за целта секция.
 
3.2   За участие в промоцията е нужно да се изпрати снимка на стар прозорец, за който участникът може да удостовери че е собственик или член на семейството на собственика чрез нотариален акт или договор за наем. Снимката трябва да е с минимален размер 800х600 пиксела и да е достатъчно ясна. Един и същи прозорец може да участва само по веднъж в кампанията, независимо от това дали е изпратен от различни участници.
 
3.3   Снимките изпратени от участниците ще бъдат качени в специална секция на сайта на РАДИОТО на адрес www.powerfm.bg . Снимката на прозорец, които събере най-много гласове ще определи и печелившия в кампанията „Прозорец на късмета”. Той ще бъде оповестен на 12.04.2013 г. В 16:30ч в ефира на РАДИОТО, на сайта му, както и във Facebook страниците на РАДИОТО и ПАРТНЬОРА
 
 

 

 



Power TOP 30

  • 1
    HUGEL
    I ADORE YOU
  • 2
    FLY PROJECT
    PUERTO RICO
  • 3
    ADAM PORT
    MOVE
  • 4
    EMINEM
    HOUDINI
  • 5
    ARTEMAS
    I LIKE THE WAY YOU KISS ME
Цялата класация