Предна В момента Следва
ON AIR 00:00 - 07:00
Power Hour Програмата

Блог

Какво да правя когато...

Какво да правя когато...

Привет на всички, които преди това отвориха статии със заглавие: „ Какво да подаря на любимия човек за Коледа?”, „Как да стана милионер?” или „ С какво да почистя загорялото мляко от котлона?”.

Все полезни статии на теми с „обществено” значение. Не че и аз не съм прелиствала подобни четива, но... не се обиждайте. Ако и тук обаче търсите нещо подобно - няма да го намерите! Попаднахте на грешното място!

Е, все пак някой е останал!

Ние, Търговският отдел на радио Power FM, ежедневно се срещаме с голям брой клиенти, всеки с различен бизнес, цели, амбиции. Стараем се да сме запознати с всички актуални теми, интересуваме се от новостите в различни сфери на бизнеса, за да може да говорим на един език със събеседниците си. Често на тези срещи ни задават сходни въпроси като: „ Какво да направя, за да имам повече клиенти?”; „Имам най-добрите цени, защо потребителите предпочитат друг?”, „ Сервирам най-добрата храна, но в края на деня част от нея отива в кофата – защо?” Ключът към отговорите се крие в няколко основни правила:

 

Определете си целите

Ние ще ви помогнем, ако ни позволите да влезем във вашия свят, дадете ни точната информация и не ни спестявате нито лошите, нито добрите си  страни. Много от клиентите ни са малки бизнеси, които са създали бизнеса си с цялата любов, която имат и с всичките си налични средства, но все не им е достигало нещо. Може да не вярвате, но след поставяне на точните цели и упоритата работа за постигането им те се развиват. 

 

Определете целевата аудитория, до която искате да стигнете.

При въпрос от наша страна: "Кои са потребителите, които целите?”, често чуваме: „Е, как кои? Всички. Ние не делим клиентите. Нямаме нищо против да имаме всякакви клиенти!” . Ние не искаме да делите клиентите си или да гоните част от тях, а искаме да с насочите към най-перспективните.  Знаем ли точната аудитория ще изградим рекламно послание, което да повлияе точно на тях. Така пътят към постигането на вече поставените цели ще се съкрати многократно.

 

Подгответе служителите си

Колкото и банално да звучи, истина е, че: "Един човек за всичко не стига!"

Да, разбираме ви, че искате всичко да е идеално - персоналът ви да е по-добър в комуникацията,  продажбите, обслужването, дори и от вас, но хората не се раждат научени. Решението е лесно – научете ги. Инвестираното време и средства ще ви се възвърнат многократно. Служителите трябва да са информирани за всяка една новост и да търсят винаги обратна връзка от крайния клиент. Това ще помогне и на самите тях, ще помогне на вас и развитието на вашия бизнес, ще помогне и на нас.

 

Винаги актуални

Предлагате добър продукт или услуга, но винаги бъдете нащрек. Колкото и добър да е вашият продукт/услуга, с времето вкусовете се променят, хората се променят, всичко около нас се променя. Развивайте се, никога не стойте на едно място!

Доставяйте истински качествен продукт или услуга на клиентите си! Дори и при перфектно организирана рекламна кампания, при инвестиран значителен бюджет за нея резултатът остава краткотраен, когато крайният клиент остане разочарован от закупената стока или услуга.

 

Лъжичка по лъжичка

Не давайте цялата информация накуп на аудиторията! Давайте точната информация в точния момент! Колкото и да ви се иска да кажете всичко наведнъж, замислете се - колко човека ще запомнят азбучно изброен списък с продукти или услуги, а колко точно от тях ще се възползват от всички наведнъж!? Сега вече някой си е помислил, че единият продукт ще се хареса на едни, другият - на други, но май забравяте, че вече сме си набелязали конкретна целева аудитория и ще изградим посланието на база техните вкусове и предпочитания.

 

Идеално – имаме добър продукт/услуга, качествен персонал, цели, определена аудитория, която целим. Сега идва и нашият ред - да вдигнем шум и да предоставим цялата тази информация по подходящ начин на подходящите уши.

Да, в Бургас има мислещи хора, които знаят какво правят, знаят какво искат, имат много възможности, но се вслушват в съветите и се доверяват на професионалисти. Работят усилено за развитието на бизнеса си и не пестят нито време, нито средства, нито правят излишни компромиси и съкращения.

Е, не изчистихте котлона от загорялото мляко, но със сигурност се сетихте какво точно ще направите утре, за да подобрите или засилите резултатите си. А, ако искате да помислим заедно за възможностите, винаги съм насреща.

 



Power TOP 30

  • 1
    LENNY KRAVITZ
    LOW
  • 2
    MATOMA & ENRIQUE IGLESIAS
    I DON'T DANCE (WITHOUT YOU)
  • 3
    KAZKA
    ПЛАКАЛА
  • 4
    COLONEL BAGSHOT & MAHMUT ORHAN
    6 DAYS
  • 5
    MALUMA & SHAKIRA
    CLANDESTINO
Цялата класация